Forum nokii n95 Zostań administratorem ! Forum do kupienia pod linkiem Allegro

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
połaczenie wifi router z nokia n95-internet od netii
04-28-2011, 08:18 AM
Post: #1
połaczenie wifi router z nokia n95-internet od netii
Posiadam nokie n95 chcem sie połaczyc z routerem tp-link w8901g i wyskakuje mi komunikat bład połaczenia ,brak odpowiedzi bramy .prosze o proste wytłumaczenie jak mozna sobie z tym poradzic
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-28-2011, 08:26 PM
Post: #2
RE: połaczenie wifi router z nokia n95-internet od netii
mam ten sam router i zabezpieczenie wep.wszystko smiga.moze masz ustawiona filtracje mac adresow w routerze,a jesli nie to jaka masz wersje softu w n-ce?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-28-2011, 09:02 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-28-2011 09:40 PM przez emulek85.)
Post: #3
RE: połaczenie wifi router z nokia n95-internet od netii
(04-28-2011 08:26 PM)maly- napisał(a):  mam ten sam router i zabezpieczenie wep.wszystko smiga.moze masz ustawiona filtracje mac adresow w routerze,a jesli nie to jaka masz wersje softu w n-ce?

A co to jest filtracja mac adresów?jak to wyglada bo ja troche zielony w tej sprawie jestem
(04-28-2011 08:26 PM)maly- napisał(a):  mam ten sam router i zabezpieczenie wep.wszystko smiga.moze masz ustawiona filtracje mac adresow w routerze,a jesli nie to jaka masz wersje softu w n-ce?

mam wyłaczona funkcje filtracji adresow mac
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-29-2011, 07:40 AM
Post: #4
RE: połaczenie wifi router z nokia n95-internet od netii
jaka wersja softu w telefonie?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-29-2011, 12:35 PM
Post: #5
RE: połaczenie wifi router z nokia n95-internet od netii
(04-29-2011 07:40 AM)maly- napisał(a):  jaka wersja softu w telefonie?

v31.0.017
16-12-08
rm-159
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-29-2011, 02:33 PM
Post: #6
RE: połaczenie wifi router z nokia n95-internet od netii
hmm,moze masz jakas aplikacje co to blokuje.jesli format *#7370# nie da rady to nie wiem.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-30-2011, 07:21 AM
Post: #7
RE: połaczenie wifi router z nokia n95-internet od netii
Podłącz router do komputera przez kabel. Wejdź na stronę http://192.168.1.1/ (login: admin, hasło: admin) i sprawdź czy masz włączone szyfrowanie TKIP czy AES. Telefon powinien się bez problemu łączyć z tym routerem, posiadam taki sam.

[Obrazek: banner1.png]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-30-2011, 11:29 AM
Post: #8
RE: połaczenie wifi router z nokia n95-internet od netii
Juz sobie poradzilem po prostu reset routera i wszystko smiga ładnie piekinie
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-08-2011, 08:55 PM
Post: #9
RE: połaczenie wifi router z nokia n95-internet od netii
Do posiadaczy livebox tp. Żeby klucz wep się sam wpisał w telefonie trzeba po prostu kliknąć przycisk reg i można bez problemu się połączyć.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Internet przez USB pao4 1 2,382 02-10-2010 10:16 PM
Ostatni post: pao4
  Internet przez Bluetooth PWR 8 2,318 04-27-2009 07:08 AM
Ostatni post: bossmen
  Nietypowe połączenie: Komputer - N95-2 - Inet poprzez WLAN radosss 6 3,217 12-29-2008 12:50 AM
Ostatni post: rafaln95
  Połączenie przez Bluetooth N95-2 do kompa Damian.Siema 1 2,327 12-27-2008 04:18 PM
Ostatni post: Damian.Siema
  Internet via Bluetooth faflik 3 2,018 12-22-2008 11:38 PM
Ostatni post: faflik
  Połączenie telefonu z komputerem MaskoneWMA 19 5,098 11-26-2008 11:23 PM
Ostatni post: MaskoneWMA
  Internet w Nokii N95 8GB przez Bluetooth [problem] pajak 2 2,060 09-27-2008 12:00 PM
Ostatni post: osa931
  Internet w KOMPUTERZE przez n95. aMesis 4 2,621 09-18-2008 01:11 AM
Ostatni post: arek.o
  Internet: Brama nie odpowiada! POMOCYYY!!!! fogia4 15 5,209 08-29-2008 01:36 PM
Ostatni post: fogia4
  Internet Wi-Fi PedroN958GB 4 2,328 05-11-2008 10:25 AM
Ostatni post: PedroN958GB

Skocz do:

Stopka

Kontakt | Forum nokii n95 | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS